dimecres, 10 de febrer del 2016

Setena Trobada


Visita a la UDG. Una altra activitat que li feia molta il·lusió anar. El vaig anar a buscar a l’escola a les 17:00, vàrem anar amb bus on ens va deixar a la plaça Marquès de Camps. Després vàrem caminar direcció a la facultat d’Educació i Psicologia que és la que estic estudiant jo. Pel camí li explicava diferents espais que anàvem trobant, Plaça de Catalunya, Pont de Pedra, Ajuntament de Girona, Teatre Municipal de Girona, Plaça del Vi,... Vàrem arribar a la Universitat i li vaig ensenyar tots els espais que hi havia, des de les oficines i despatxos del professorat, menjador, bar, el pati, aules, sala d’actes,... després vàrem anar a la Facultat de Lletres on li vaig ensenyar el claustre i després a la biblioteca que tota l’estona em demanava anar. No entenia aquesta necessitat tant important per ell d’anar a la biblioteca fins l’hora de marxar, perquè ell havia de ser a casa a les 19:00 hores. Tot al camí de tornada com mig enfadat perquè no havíem fet el bloc, ja que un dia li vaig dir que quan anéssim a la biblioteca el faríem. Per falta de temps no el vàrem poder fer i vàrem tenir una mica de discussió sobre aquest tema. L’hi vaig fer veure que hi ha coses prioritàries i coses secundàries, que ell avui havia tingut molta sort de poder veure i conèixer la Universitat en la qual jo no hi havia pogut entrar mai, fins ara que estic estudiant, perquè ningú no m’havia pogut portar. Que qualsevol jove de la seva classe, li hagués agradat està a la situació que es trobava ell i en canvi ell només li preocupava no haver fet el bloc. Li vaig explicar que mi posaria quant tingués un forat lliure, però que m’agradaria que no es preocupés tant per això i gaudis més de les activitats que anàvem fent i farem durant el projecte.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada