dimecres, 3 de febrer del 2016

Catorzena Trobada

L’aniversari d’en Júnior, 12 anys! Era un dilluns i vaig trobar que la biblioteca Raola de Girona feien teatre en pantalla de l’obra musical “Els Pirates” realitzada per la companyia Dagoll Dagom (1997). Acompanyats de la Helen i l’Anna Masó vàrem aprofitar per conèixer la nova biblioteca de Girona i un gènere de teatral on els rossinyols deien que no el coneixien. Quan vaig ser allà vaig pensar que no li agradaria la sorpresa i que s’avorriria. Però no, vaig veure que reia amb el text de l’obra, ja que alguna vegada era una mica provocador. No la vàrem veure tota l’obra, ja que és molt llarga, però varen comentar que hagués estat bé anar a veure una obra d’aquestes en directe. Em demanava fer-se el carnet de biblioteca i li vaig dir que un dia anirem a la de Salt i el farem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada